• Een liber amicorum is eigenlijk een vriendenboek voor afzwaaiende hoogleraren, als afscheidscadeau bij hun emeritaat. Vol mooie anekdotes en foto's van de emeritus.
  • Apotheek WZA distribueert medicatie aan een groot aantal zorginstellingen in noordoost Nederland. De flyer is ter promotie van de lancering van de vernieuwde website.
  • Ontwerp van de uitnodiging voor de promotie van Melanie Engels aan de VU te Amsterdam (2014). De aquarel is van Bridgid Kars-Walker. Toch nog drukwerk voor deze promotie!
  • Trade Exchange Service brengt vraag en aanbod van vaklui op een hoog kwaliteitsniveau en divers gebied bij elkaar. Deze klasse komt ook duidelijk naar voren op het visitekaartje.
  • Heemskerk Tuinen uit Sassenheim is een enthousiaste en professionele hovenier. Reclamebord en visitekaartje combineren modern met organisch: het logo tegen een golvend groene tuin.
  • Apotheek WZA verzorgt de distributie van medicatie voor de regio noordoost Nederland. De flyer is ontworpen ter promotie van de lancering van de website.
  • 3M Juridisch Advies huisstijl: een subtiele, minimalistische stijl, voortbordurend op het logo en afgestemd op het doel: de inhoud.
  • Anjo Hermans' stijl is net dat: creatief en mooi. Geïnspireerd op La Linea is de huisstijl dat ook. Zonder het doel uit het oog te verliezen.
  • Een volledige huisstijl set, in overeenstemming met het webdesign. Scheerlijnen lopen als witte lijnen over het ontwerp, en beelden de flexibiliteit van het tentsysteem uit.
  • UV-spot visitekaartjes worden steeds populairder omdat de drukkosten zijn gedaald. Mijn eigen visitekaartje laat zien hoe mooi het logo van het papier springt.
  • De Amsterdamse poort is alom aanwezig, net als andere historische locaties in Haarlem. Dit schept het beeld van een betrouwbare partij die al heel lang bestaat.
  • Vrolijke kleuren en jonge mensen. Deze combinatie moet jongeren aanspreken de drempel over te stappen om contact met 100% Jij op te nemen als ze iets dwars zit.
  • Essential Mix verkoopt producten met als overeenkomsten kwaliteit en herkomst. Integriteit en puurheid zijn key. De sfeer van het ontwerp beeldt dit uit door font- en kleurkeuze.
  • De enige editie van het nichetijdschrift voor fans van design en rockmuziek, in de breedste zin des woords! Hier te downloaden.
  • Een kleurige folder, waar het enthousiasme voor Suriname en Surinaams eten vanaf spat! Tevens voorzien van een vrolijk logo.
  • Thema-fotobrochure over de arctische archipel Spitsbergen. Zwart-wit foto’s, afgewisseld met poëtische uitspraken die de sfeer van de eilandengroep dromerig bechrijven.
Top