• Vakantiesite Karinthië is de bron voor alle activiteiten en faciliteiten in Karinthië, Oostenrijk en de omgeving. Perfect voor uw vakantie!
  • Smartwatch4all is een webshop waar u chique en hippe smartwatches kunt bestellen. Het logo heeft een chique en moderne uitstraling, passend bij de producten.
  • Villa Sonnata is de vakantievilla verhuurwebsite van de familie Bakker. Ze bieden een prachtige KWO villa in Karinthië te huur aan.
  • De DPGA (Dutch Pilot Gig Association) is het Nederlandse verbond van pilot gig roeiers. Stoere bikkels, dat geeft prachtige actiefoto's! Bekijk de site en stap in!
  • De DPGA (Dutch Pilot Gig Association) is het Nederlandse verbond van pilot gig roeiers. Pilot gig roeien is roeien in open water, voor echte bikkels dus!
  • Standaard WordPress concept ontwikkeld tbv verhuurwebsites voor KWO villa eigenaren. Met een beperkte investering tóch een professionele verhuurwebsite!
  • De Fetal Heart Academy wil de kwaliteit van foetale hart echoscopie in Nederland zo hoog mogelijk. Met bijv. cursussen en een wereldwijd unieke databank aan hart echo filmpjes!
  • Standaard WordPress concept ontwikkeld tbv verhuurwebsites voor KWO villa eigenaren. Met een beperkte investering tóch een professionele verhuurwebsite!
  • Villa Alpenrose is de vakantievilla verhuurwebsite van de familie Stalenburg. Ze bieden een prachtige KWO villa in Karinthië te huur aan.
  • Vakantievilla Karinthië is de vakantievilla verhuurwebsite van de familie Meines. Ze bieden twee prachtige KWO villa's in Karinthië te huur aan.
  • KWO-villa is het verhuurplatform voor de KWO vakantievilla's in Karinthië. Huur hier een luxe villa en geniet van een onbezorgde vakantie!
  • Comali uit Sassenheim verkoopt allerhande designproducten, zoals decoratieve (kunst-)objecten en meubilair en importeert deze uit alle windstreken.
  • Reumadeken.nl biedt heilzame infrarooddekens voor mensen met reumatische of spieraandoeningen. Het logo beeldt de gezondheid en flexibiliteit van de gebruiker uit.
  • Project346shop verkoopt coole fietsen. Hele coole fietsen. Cruisers en choppers. Daar past een überhip design bij, marketing meets style. Join the Project346 family!
  • Robert van Dam is een huisschilder die gepassioneerd en voortvarend te werk gaat. Zijn bedrijf, Rodam, is nu voorzien van een mooi logo, waar klassiek en modern samenkomen.
  • Een liber amicorum is eigenlijk een vriendenboek voor afzwaaiende hoogleraren, als afscheidscadeau bij hun emeritaat. Vol mooie anekdotes en foto's van de emeritus.
  • Ken je iemand bij het wel erg tegenzit? Wil je hem of haar een hart onder de riem steken? Bestel een ShootHappiness en bezorg een ander een mooi moment van vrolijkheid!
  • Een vrolijk logo voor een opbeurende website! Bestel een ShootHappiness en bezorg iemand bij wie het even tegenzit een mooi moment van vrolijkheid en geluk!
  • Mark de Vries specialiseert zich in het vakkundig begeleiden van grote infrastructurele projecten, met name op het gebied van waterwegen.
  • Little & Pure ontwerpt eigen ledikanten, ander babykamer-meubilair en wolproducten voor babykamers en yoga. Met gevoel voor stijl en kwaliteit. Dus ook de website!
  • De website van Mars Proface is een members-only marktplaats die zelfstandige offshore professionals en bedrijven bij elkaar brengt. Everybody benefits!
  • Apotheek WZA distribueert medicatie aan een groot aantal zorginstellingen in noordoost Nederland. De flyer is ter promotie van de lancering van de vernieuwde website.
  • 2,5 jaar na de v1 is er nu de vernieuwde ApotheekWZA website! Een nieuwe structuur, gebaseerd op de 6 stappen van de Veilige principes, en voorzien van een gemoderniseerde vormgeving.
  • Mars Proface begeeft zich in de offshore E&I hoek. Het doel is consultants en bedrijven bij elkaar te brengen op een manier die voor beide partijen positief uitpakt.
  • Lijn1 Haaglanden zet zich in om de samenwerking tussen burgers, eerste lijns zorgaanbieders, gemeentes en zorgverzekeraars te bevorderen.
  • Shoot like a woman is de website van fotografe Colinda Ros uit Spijkenisse. De website is zó opgezet dat de prachtige foto's optimaal uit de verf komen.
  • Shoot like a woman is fotografe Colinda Ros uit Spijkenisse. Ze fotografeert met een eigenzinnige, en vrouwelijke stijl. Zo ontstaat een herkenbare blik. Het logo sluit hier goed bij aan.
  • Bij DORFL geloven ze in het naar boven brengen van talent, motivatie en creativiteit door coachend en dienend leiderschap. Keywords: passie - direct - overgave - resultaat
  • DORFL traint en coacht leiderschap. Confronterend en met veel passie weten zij daadwerkelijk door te dringen en energie los te maken. Mooi en leerzaam om mee te maken!
  • PlayWell is een Magento speelgoedwebshop. SEO-vriendelijk opgezet en speels vormgegeven: veel plaatjes, vrolijke kleuren en speelse lettertypes, zodat het kinderen gelijk zal aanspreken.
  • Droomkinderkamer combineert in haar webshop vintage kinderledikantjes met retro en moderne accessoires. Voor aanstaande moeders met het goede design-gevoel!
  • Droomkinderkamer verkoopt vintage kinderledikantjes + retro en moderne accessoires. Het logo combineert dezelfde stijlen, door moderne, simpele lijnen i.c.m. een retro vorm en letter.
  • Wat is er nou geschikter als onderwerp voor een visual impact website dan wakeboarden? Ride the waves like there's no tomorrow!
  • Portal voor bedrijvencomplex Larserkant, Lelystad. Voor verhuur van winkel- bedrijfs- en showroomruimte. Huurders kunnen hier terecht voor allerhande informatie omtrent hun pand.
  • De website van Transpak pakketdienst biedt eenvoudig en doeltreffend alle informatie op één pagina aan, waarbij met tabs tussen de content kan worden genavigeerd.
  • De kleuren vinden hun oorsprong in de samenwerking met SelektVracht. Een duidelijk beeld: de vrachtwagen die pakketten vervoert. De letters TRANSPAK suggereren snelheid.
  • OLIVE staat voor Obstetrici regio Leiden in Verband, en heeft tot doel de samenwerking tussen obstrici te optimaliseren, en zo prenatale zorg naar een zo hoog mogelijk niveau te tillen.
  • Vacaturewebsite en Facebook pagina voor VIP recruitment - werving & selectie in het bank- en verzekeringswezen. Voorzien van externe koppeling met Yellow Yard vacaturebank
  • Nu eens geen proefschrift in de ouderwetse boekvorm, maar een hippe one-page parallax responsive website! Navigeer door te scrollen, waardoor één voor één de pagina's in beeld schuiven.
  • Ontwerp van de uitnodiging voor de promotie van Melanie Engels aan de VU te Amsterdam (2014). De aquarel is van Bridgid Kars-Walker. Toch nog drukwerk voor deze promotie!
  • Melanie Engels promoveert in 2014 aan de VU. Haar proefschrift publiceert ze in de vorm van een website. Om het plaatje compleet te maken heb ik hiervoor ook een logo ontworpen.
  • Trade Exchange Service brengt vraag en aanbod van vaklui op een hoog kwaliteitsniveau en divers gebied bij elkaar. Deze klasse komt ook duidelijk naar voren op het visitekaartje.
  • De in WordPress gebouwde website van Betty Hulsbosch Logistics bestaat uit slechts één pagina, waarbinnen met tabs genavigeerd kan worden. Overzichtelijk, snel en strak van vorm.
  • Betty Hulsbosch Logistics is een pakketdienst die de logistieke leemte opvult tussen verzender en Selekt Vracht. Het logo beeldt een pakket uit, en een reis van A naar B.
  • Trade Exchange Service is een vraag- en aanbod marktplaats voor dienstverlening door vaklieden met een hoog kwaliteitsniveau. Het strakke en chique logo beeldt dit uit.
  • PlayWell is een online speelgoedwarenhuis. Het logo is ontworpen met kinderen in het achterhoofd: een speels lettertype en vrolijke kleuren. Eenvoudig maar doeltreffend!
  • Het COBRAdagen congres is een begrip in de medische wereld. De nieuwe website focust op het congres, en is voorzien van een mooi one-page design voor de drie belangrijkste pagina's.
  • PhoneFix.nl repareert smartphones en iPads. De website is sterk gericht op SEO, en voorzien van een slim systeem waardoor klikken op een tag een pagina naar de juiste categorieën opent.
  • PhoneFix repareert smartphones en tablets. Het logo moest bij deze markt passen, en is daarom voorzien van schaduw en een 3D effect, passend bij de bekende iPhone app icoontjes.
  • Heemskerk Tuinen uit Sassenheim is een enthousiaste en professionele hovenier. Reclamebord en visitekaartje combineren modern met organisch: het logo tegen een golvend groene tuin.
  • Apotheek WZA verzorgt de distributie van medicatie voor de regio noordoost Nederland. De flyer is ontworpen ter promotie van de lancering van de website.
  • De 100% Jij modellencoaching website is geheel gericht op modellen (en hun ouders): stijlvolle vormgeving, krachtige foto's, en een Facebook wall op de nieuwspagina.
  • Apotheek WZA verzorgt de distributie van medicatie in Drenthe e.o. De website beschikt over een afgeschermd gedeelte voor aangesloten instellingen voor up-to-date informatievoorziening.
  • Prenatale Screening NZH bewaakt en verbetert de kwaliteit van prenatale screening in de regio noordelijk Zuid Holland.
    Voor leden en publiek.
  • Echocursus.net organiseert cursussen voor gynaecologen in opleiding. Minimalistisch logo gebaseerd op visuele weergave echo. Het kleurtinteffect keert terug in de tekst.
  • HAND onderzoekt de ontwikkeling van het brein bij kinderen met een aangeboren hartafwijking: een kindvriendelijk logo waarin onderwerp en naam samenkomen.
  • 3M Juridisch Advies levert hoogwaardig juridisch advies, met een specifieke expertise in ambtenarenrecht: een modern vormgeving met een intuïtieve bediening.
  • 3M Juridisch Advies huisstijl: een subtiele, minimalistische stijl, voortbordurend op het logo en afgestemd op het doel: de inhoud.
  • RCNZH is verantwoordelijk voor de kwaliteit van prenatale screening in de regio Noord Zuid-Holland.
    Het logo beeldt een zwangere buik met feutus uit.
  • Anjo Hermans' stijl is net dat: creatief en mooi. Geïnspireerd op La Linea is de huisstijl dat ook. Zonder het doel uit het oog te verliezen.
  • Anjo Hermans maakt prachtige meubels. De website is een reflectie van de kwaliteit die ze levert: creatief en smaakvol qua kleuren en vormgeving.
  • Een volledige huisstijl set, in overeenstemming met het webdesign. Scheerlijnen lopen als witte lijnen over het ontwerp, en beelden de flexibiliteit van het tentsysteem uit.
  • Het 3D-logo beeldt de bedrijfsfilosofie uit: een transparante, veelzijdige, creatieve benadering, waarbij vanuit alle perspectieven wordt gekeken.
  • Opdracht: modern, strak ontwerp, content te beheren door de eigenaar, optimaal ingericht om goed vindbaar te zijn, en uiteraard vooral als uithangbord voor de organisatie.
  • UV-spot visitekaartjes worden steeds populairder omdat de drukkosten zijn gedaald. Mijn eigen visitekaartje laat zien hoe mooi het logo van het papier springt.
  • NIPT consortium is een samenwerkingsverband tussen alle universitaire medische centra in NL. Gelieerde onderzoeken worden via dit portaal met leden en publiek gedeeld.
  • Koopwoningen Oostenrijk biedt als enige een volledig concept van vier facetten. Dit is vertaald naar flexibel manoevreren tussen de verschillende websites.
  • Olive is het samenwerkingsverband van obstetrici in Leiden en omgeving. Het logo beeldt enerzijds de naam uit, anderzijds een zwangere buik.
  • NITRO is de eerste studie gestart onder de vlag van het NIPT. De familieband met NIPT is ook in het logo duidelijk. Het buisje bloed geeft het onderwerp van studie aan.
  • Het NIPT consortium onderzoeket hoe prenatale screening zonder prikken (non-invasief) kan. Het logo beeldt een feutus in de zwangere buik uit. De naald is nu overbodig!
  • Rodeca maakt prachtige transparante bouwmaterialen. De website is minimalistisch vormgegeven, zodat alle aandacht naar hun portfolio uit gaat.
  • De Amsterdamse poort is alom aanwezig, net als andere historische locaties in Haarlem. Dit schept het beeld van een betrouwbare partij die al heel lang bestaat.
  • Vrolijke kleuren en jonge mensen. Deze combinatie moet jongeren aanspreken de drempel over te stappen om contact met 100% Jij op te nemen als ze iets dwars zit.
  • De 100% Jij website laat de bezoeker zien dat hij niet alleen is: andere jongeren vragen ook hulp! Vorm en functie zijn op jongeren gericht, zoals de Facbook wall op de Nieuwspage.
  • 100% Jij coacht jongeren. Het logo is daarop geïnspireerd: felle kleuren, speelse letters, en een strakke, iPhone-app achtige vorm.
  • De website van De Haarlemse biedt de bezoeker alle ruimte tot aanvragen van financiële ondersteuning. Vormgeving is afgestemd op het imago: betrouwbaar en ervaren.
  • Het CEC richt zich op cloud computing - van advies tot implementatie. Het CEC is een zusje van Bailey Bridge, de vormgeving van de websites is aan elkaar gelieerd.
  • Bailey Bridge is ervaren op gebied van ICT management, training en consultancy. De website is een smaakvol visitekaartje van een gedreven en creatief ondernemer.
  • De Haarlemse verleent financiële diensten. Het logo associeert het bedrijf met de historie van Haarlem en een klassieke inslag, en voelt daarom betrouwbaar en ervaren.
  • IFCIR is een wereldwijd samenwerkingsverband van feutale hartcentra voor het bundelen van onderzoeksdata. De website is tevens een portaal naar de centrale database.
  • IFCIR bundelt onderzoeksdata van feutale hartcentra over de hele wereld. Hiermee kan elk onderzoek over meer data beschikken. Moeder en kind zijn uitgebeeld als hart .
  • Essential Mix verkoopt producten met als overeenkomsten kwaliteit en herkomst. Integriteit en puurheid zijn key. De sfeer van het ontwerp beeldt dit uit door font- en kleurkeuze.
  • Essential Mix verkoopt producten vanuit een visie: puurheid en balans. Het grieks/egyptisch aandoende lettertype i.c.m. het yin-yang symbool beelden die visie uit.
  • Het logo vertelt veel over waar ik naar streef: creativiteit en avontuur, maar ook simplisme en stijl. Oh, en voor wie het niet ziet: de linker blokken vormen een B, de rechter een H.
  • Doel was om een 70ies uitstraling te bewerkstelligen, die toch eigentijds was, synchroon met de stijlen die SSR biedt. Een geslaagd ontwerp!
  • Ontwerp logo kunstenaarsverbond Beeldend Oldeberkoop. Het beeldmerk combineert stylistische typografie met de contrastrijke kleuren van het wapen van Oldeberkoop (rood en wit). Helaas konden de kunstenaars het niet eens worden, en is het logo nooit in gebruik genomen.
  • Excel-leren's guru biedt een keur aan trainingen, Q&A en andere mogelijkheden voor iedereen die met Excel werkt. Op de homepage banners naar de belangrijkste items.
  • Dit zeilblog is uitgerust met een uitgekiend navigatiesysteem, waardoor je altijd precies weet waar je bent. Iets wat zeilers zullen waarderen maar veel zeilblogs ontberen!
  • Doel was een minimalistisch design gebruik makend van de logo-kleuren. Door het vleugje art deco met de halve cirkels onderaan de pilaren wordt het net niet té strak!
  • De Alphascan is een website effectiviteitsscan: alpha, omdat veel webdesigners beta zijn, en techniek soms de boventoon voert. Mijn alphascan kijkt vanuit het bezoekersperspectief!
  • De enige editie van het nichetijdschrift voor fans van design en rockmuziek, in de breedste zin des woords! Hier te downloaden.
  • TunedDesign is een eigen project: een magazine over design binnen de rockmuziek. Voorwaar een nichemarkt! Het logo wordt gevormd door een koptelefoon. Oor = D.
  • De Alphascan website is het uithangbord voor mijn sitescan. Veel klanten komen er niet op af, maar het was wel leuk om te ontwerpen!
  • De basisvormgeving is op punten aangepast n.a.v. een Alphascan. Daarnaast is de techniek gereviceerd naar moderne standaarden (HTML/CSS).
  • Een kleurige folder, waar het enthousiasme voor Suriname en Surinaams eten vanaf spat! Tevens voorzien van een vrolijk logo.
  • Thema-fotobrochure over de arctische archipel Spitsbergen. Zwart-wit foto’s, afgewisseld met poëtische uitspraken die de sfeer van de eilandengroep dromerig bechrijven.
  • Airdemo organiseert parachute-evenementen op maat. Doel was een stoer logo met een militair tintje. De felle kleuren zullen ook vanaf de grond goed zichtbaar zijn!
  • iSpace betekent: de onbegrensde ruimte van het Internet en je eigen fantasie. Het oog kijkt en denkt buiten de kaders. Het felle oranje springt er lekker uit!
  • Fanatieke familieleden hebben het Hoekmeijer parenteel goeddeels in kaart gebracht. Mijn aandeel was om dit in een website-format te gieten. Voor het nageslacht.
Top