• Reumadeken.nl biedt heilzame infrarooddekens voor mensen met reumatische of spieraandoeningen. Het logo beeldt de gezondheid en flexibiliteit van de gebruiker uit.
  • Robert van Dam is een huisschilder die gepassioneerd en voortvarend te werk gaat. Zijn bedrijf, Rodam, is nu voorzien van een mooi logo, waar klassiek en modern samenkomen.
  • Een vrolijk logo voor een opbeurende website! Bestel een ShootHappiness en bezorg iemand bij wie het even tegenzit een mooi moment van vrolijkheid en geluk!
  • Mars Proface begeeft zich in de offshore E&I hoek. Het doel is consultants en bedrijven bij elkaar te brengen op een manier die voor beide partijen positief uitpakt.
  • Shoot like a woman is fotografe Colinda Ros uit Spijkenisse. Ze fotografeert met een eigenzinnige, en vrouwelijke stijl. Zo ontstaat een herkenbare blik. Het logo sluit hier goed bij aan.
  • DORFL traint en coacht leiderschap. Confronterend en met veel passie weten zij daadwerkelijk door te dringen en energie los te maken. Mooi en leerzaam om mee te maken!
  • Droomkinderkamer verkoopt vintage kinderledikantjes + retro en moderne accessoires. Het logo combineert dezelfde stijlen, door moderne, simpele lijnen i.c.m. een retro vorm en letter.
  • De kleuren vinden hun oorsprong in de samenwerking met SelektVracht. Een duidelijk beeld: de vrachtwagen die pakketten vervoert. De letters TRANSPAK suggereren snelheid.
  • Melanie Engels promoveert in 2014 aan de VU. Haar proefschrift publiceert ze in de vorm van een website. Om het plaatje compleet te maken heb ik hiervoor ook een logo ontworpen.
  • Betty Hulsbosch Logistics is een pakketdienst die de logistieke leemte opvult tussen verzender en Selekt Vracht. Het logo beeldt een pakket uit, en een reis van A naar B.
  • Trade Exchange Service is een vraag- en aanbod marktplaats voor dienstverlening door vaklieden met een hoog kwaliteitsniveau. Het strakke en chique logo beeldt dit uit.
  • PlayWell is een online speelgoedwarenhuis. Het logo is ontworpen met kinderen in het achterhoofd: een speels lettertype en vrolijke kleuren. Eenvoudig maar doeltreffend!
  • PhoneFix repareert smartphones en tablets. Het logo moest bij deze markt passen, en is daarom voorzien van schaduw en een 3D effect, passend bij de bekende iPhone app icoontjes.
  • Echocursus.net organiseert cursussen voor gynaecologen in opleiding. Minimalistisch logo gebaseerd op visuele weergave echo. Het kleurtinteffect keert terug in de tekst.
  • HAND onderzoekt de ontwikkeling van het brein bij kinderen met een aangeboren hartafwijking: een kindvriendelijk logo waarin onderwerp en naam samenkomen.
  • RCNZH is verantwoordelijk voor de kwaliteit van prenatale screening in de regio Noord Zuid-Holland.
    Het logo beeldt een zwangere buik met feutus uit.
  • Het 3D-logo beeldt de bedrijfsfilosofie uit: een transparante, veelzijdige, creatieve benadering, waarbij vanuit alle perspectieven wordt gekeken.
  • Olive is het samenwerkingsverband van obstetrici in Leiden en omgeving. Het logo beeldt enerzijds de naam uit, anderzijds een zwangere buik.
  • NITRO is de eerste studie gestart onder de vlag van het NIPT. De familieband met NIPT is ook in het logo duidelijk. Het buisje bloed geeft het onderwerp van studie aan.
  • Het NIPT consortium onderzoeket hoe prenatale screening zonder prikken (non-invasief) kan. Het logo beeldt een feutus in de zwangere buik uit. De naald is nu overbodig!
  • 100% Jij coacht jongeren. Het logo is daarop geïnspireerd: felle kleuren, speelse letters, en een strakke, iPhone-app achtige vorm.
  • De Haarlemse verleent financiële diensten. Het logo associeert het bedrijf met de historie van Haarlem en een klassieke inslag, en voelt daarom betrouwbaar en ervaren.
  • IFCIR bundelt onderzoeksdata van feutale hartcentra over de hele wereld. Hiermee kan elk onderzoek over meer data beschikken. Moeder en kind zijn uitgebeeld als hart .
  • Essential Mix verkoopt producten vanuit een visie: puurheid en balans. Het grieks/egyptisch aandoende lettertype i.c.m. het yin-yang symbool beelden die visie uit.
  • Het logo vertelt veel over waar ik naar streef: creativiteit en avontuur, maar ook simplisme en stijl. Oh, en voor wie het niet ziet: de linker blokken vormen een B, de rechter een H.
  • Doel was om een 70ies uitstraling te bewerkstelligen, die toch eigentijds was, synchroon met de stijlen die SSR biedt. Een geslaagd ontwerp!
  • Ontwerp logo kunstenaarsverbond Beeldend Oldeberkoop. Het beeldmerk combineert stylistische typografie met de contrastrijke kleuren van het wapen van Oldeberkoop (rood en wit). Helaas konden de kunstenaars het niet eens worden, en is het logo nooit in gebruik genomen.
  • De Alphascan is een website effectiviteitsscan: alpha, omdat veel webdesigners beta zijn, en techniek soms de boventoon voert. Mijn alphascan kijkt vanuit het bezoekersperspectief!
  • TunedDesign is een eigen project: een magazine over design binnen de rockmuziek. Voorwaar een nichemarkt! Het logo wordt gevormd door een koptelefoon. Oor = D.
  • Airdemo organiseert parachute-evenementen op maat. Doel was een stoer logo met een militair tintje. De felle kleuren zullen ook vanaf de grond goed zichtbaar zijn!
  • iSpace betekent: de onbegrensde ruimte van het Internet en je eigen fantasie. Het oog kijkt en denkt buiten de kaders. Het felle oranje springt er lekker uit!
Top